Ymmärrä ja kehitä mainontaa tiedon avulla

Kanpanjasi tuottavat dataa, mutta sen tulkinta ei ole aina helppoa. Selkeällä dashboardilla ja tilannekuvalla ymmärrät ja reagoit tuloksiin paremmin.

taustakuva

Selkeyttä monikanavaiseen markkinointiin

Dataa tulee joka puolelta, mutta sen tulkinta on usein haastavaa. Sinullakin voi olla lukuisia eri kampanjoita meneillään ja alustasta riippuen niiden tulokset näyttävät hitusen erilaisilta. Mitä jos voisitkin asettaa kaikki kampanjat ja alustat samalle viivalle. Hyvä markkinoinnin dashboard tekee juuri sen. Saat selkeän tilannekuvan, joka kertoo mitkä kanavat oikeasti toimivat teidän kampanjassanne.

Asiakkaiden suusta

Liiketoiminnasta tuleva datamme on nyt oikeasti tiimiemme käytössä ja raportit on muotoiltu käyttäjäystävällisiksi sekä aikaa säästäviksi. Raportiikan kehitysyhteistyö on ollut laadukasta ja nopeaa."
Asiakas

Asiakas

Teron avulla saimme luotua organisaation käyttöön raportointinäkymät, joissa oli huomioitu sekä liiketoiminnan tavoite että käytettävyys. Tästä seurasi luonnollisesti paremmat tulokset, koska raportointi tuki operatiivista johtamista.”
Asiakas

Asiakas

Yhteistyö Data Leadin kanssa on toimivaa, tehokasta ja ennen kaikkea mukavaa. Teroa ja hänen tiimiään on helppo lähestyä erilaisilla liiketoiminnallisilla ja teknisillä vaatimuksilla raportointiin liittyen ja kaikkiin haasteisiin löytyy aina ratkaisu.”
Asiakas

Asiakas

Tulokset Googlesta, Metalta ja sähkopostista - kaikki samassa paikassa!

Mitä jos voisit yhdistää kaikkien kampanjoiden kulut ja tulokset. Entä jos voisit ennustaa tuloksia myyntiputkesi perusteella. Markkinoinnin dashboard auttaa sinua juuti tällaisissa asioissa. Lisäksi:

Ymmärrät kokonaisuuden

Ymmärrät kokonaisuuden

Säästät aikaa

Säästät aikaa

Voit keskittyä kivoihin juttuihin

Voit keskittyä kivoihin juttuihin

Tulokset Googlesta, Metalta ja sähkopostista - kaikki samassa paikassa!
taustakuvataustakuva

Toimialat

Yrityksen talous

Tiedolla johtaminen edellyttää laadukkaita mittareita yrityksesi taloudesta, prosesseista ja nykytilasta. Käyttäjäystävälliset raportit ja oikein valitut mittarit auttavat yrityksen johtoa tekemään oikeita päätöksiä oikeaan aikaan. Raportilla voidaan esitellä esimerkiksi:

Käyttökatetta ja liikevaihtoa

Kuluja ja niiden muutoksia

Tavoitteiden toteutuminen

Tiesitkö, että...

manuaalisesti koostettavat kuukausiraportit voi automatisoida ja upottaa suoraan power point -kalvoihin! Voit siis avata saman power pointin joka kuukasipalaverin yhteydessä ja luvut päivittyvät siihen automaattisesti.

tablettiYrityksen talous

Teollisuus

Jokainen prosessi ja tuotantolinja synnyttävät valtavia määriä dataa. Niistä saadun tiedon koostaminen manuaalisesti on työlästä, ja vie aikaa varsinaisten toimenpiteiden suunnittelulta. Automaattisesti päivittyvä raportteihin voidaan sisällyttää esimerkiksi:

Läpimenoaika

Toimintaprosentti

Sähkön kulutus

Tiesitkö, että...

datavisualisointiohjelmalla tehdyt raportit voidaan ajastaa siten, että kun tuotannon tunnusluvut saavuttavat ennaltamääritetyn ala- tai ylärajan, niin niistä lähetetään automaattinen raportti suoraan sähköpostiin.

tablettiteollisuus

Henkilöstö­hallinto

Hyvän henkilöstöjohtamisen avulla yrityksesi voi luoda edellytykset työhyvinvoinnin ja tuottavuuden kasvulle. Kokonaisuuden hallitseminen muuttuu kuitenkin nopeasti hyvin monimutkikkaaksi. Hyvä HR-raportti voi sisältää esimerkiksi seuraavat muuttujat:

Palkat ja niiden muutokset

Poissaolot

Työvoiman tarve

Tiesitkö, että...

henkilötietoja sisältävien raporttien näkyvyyttä voidaan rajata käyttöoikeuksien avulla siten, että vain henkilöstöhallinnon työntekijöillä on pääsy työntekijöitä koskeviin raportteihin ja tietoihin.

tablettiHenkilöstöhallinto sopimus

Markkinointi

Markkinointi ja pelkästään mainonta jakautuu useaan kanavaan. Dataa ja mittareita on hirveästi ja jossain niiden seassa on tieto kampanjan kannattavuudesta. Hyvä markkinointi dashboard voi sisältää esimerkiksi:

Asiakkaan elinajan arvon (CLV)

CPC ja CPA luvut

Meneillään olevat A/B-testaukset

Tiesitkö, että...

datavisualisointityökalulla voit yhdistää kaikista somealustoista saadun analytiikkadatan yhdelle dashboardille.

tablettimarkkinointi

Usein kysyttyä

Olemme  vastanneet yleisimpiin kysymyksiin ohessa. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, niin laita rohkeasti viestiä.

Voiko eri lähteiden tiedot yhdistää yhdelle raportille?

Kyllä. Datavisualisointityökaluilla kykenemme yhdistämään tiedon yhdelle raportille monista eri lähteistä. Tietoa voidaan yhdistää esimerkiksi organisaationne valmiista tietokannoista tai tarvittaessa exceleistä. Tietyissä tapauksissa tiedon siirtäminen suoraan lähdejärjestelmästä datavisualisointityökaluun on myös mahdollista.

Ohjelmamme ei löydy työkalulistasta. Voitteko silti auttaa?

Kyllä. Datavisualisointiohjelmien perusperiaatteet ovat hyvin samanlaisia, joten muilla ohjelmistoilla työskentely ei tuota ongelmia. Lisäkysymyksissä voit olla yhteydessä suoraan yrittäjäämme: Tero Takala, p. 044 7380 006 tai lähettää viestiä osoitteeseen tero.takala@datalead.fi

Missä päin Suomea toimitte?

Suoritamme toimeksiannot pääasiassa etänä. Etätyöskentelymallin ansiosta kykenemme palvelemaan asiakkaitamme ympäri Suomea. Mikäli toimeksianto vaatii käyntejä paikanpäällä asiakkaan tiloissa, ei sekään ole ongelma!

Miten palvelun hinta muodostuu?

Jokainen projekti hinnoitellaan tapauskohtaisesti. Voit laskea suuntaa-antavan hinnan hinnastosivullamme. Laskuri antaa arvion kuukausikohtaisesta hinnasta koko projektin ajalta. Projektin kesto arvioidaan varsinaisen tarjouksen yhteydessä.

Miksi valitsisin Data Leadin?

Tarjoamme ammattitaitoista ja joustavaa raportoinninkehityspalvelua, jonka avulla raportoinninkehitys tuotetaan nopeasti ja resursseja hukkaamatta. Teknisen osaamisen lisäksi meille on myös tärkeää ymmärtää asiakkaamme liiketoimintaa ja raporttien loppukäyttäjiä, jotta lopputuloksena voidaan saada aidosti laadukkaita raportteja.

Kuinka nopeasti voitte aloittaa?

Kykenemme aloittamaan työt nopealla aikataululla. Toimeksiannon sisältö voidaan määritellä maksuttomalla arviokäynnillä ja asiantuntijamme voivat aloittaa työt organisaationne kanssa heti kun sopimus on allekirjoitettu.

taustakuva

Ota yhteyttä

Kysy rohkeasti lisää. Sovitaan lyhyt tapaaminen, jossa keskustellaan raportoinnin tarpeistanne ja selvitetään yhdessä miten voisimme olla avuksi.

Voit olla yhteydessä täyttämällä alla olevan lomakkeen.

Viestisi lähti mallikkaasti matkaan! Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Jokin meni pieleen. Voisitko vielä tarkistaa kentät ja kokeilla uudestaan.